WE GOT YOUR BACK

MOBILITEITSOEFENINGEN

BEKKENKANTELINGEN

De basisoefeningen. Leer de intrinsieke rugspieren aanspannen door gecontroleerd jouw bekken naar voor en achter te laten kantelen

RUGSTREKKER

Durf je rug te gaan strekken, door volledig plat te gaan liggen, en je armen achter je uit te strekken

RUITENWISSER

Creëer rotatie in jouw onderrug door beide knieën heen en weer te bewegen. Speel met de niveaus door de bewegingsuitslag te vergroten

OPEN BOEK

Breng de volledige wervelzuil in rotatie door deze heerlijke oefening. Strek je langzaam uit en blijf gerust even liggen

KWISPELEN

Creëer lateroflexie in de onderrug door jouw knieën op te trekken en jouw onderbenen te gaan bewegen.

BOLLETJE

Open de wervelzuil door je knieën zo dicht mogelijk tegen je borst te trekken. 

KRACHTSOEFENINGEN

BRIDGE

Leer de rug- en bilspieren samenwerken door het heffen van het bekken. Span de bilspieren op en houd je wervelkolom neutraal

CLAMS

Gedaan met bekkeninstabiliteit tijdens het uitvoeren van deze oefening. Creëer gluteus medius activiteit tijdens deze heupbrander

SHOULDER TAPS

Zet je buik- en rugspieren aan het werk door de vormspanning aan te houden terwijl je afwisselend de schouders tikt

HIELEN TIKKEN

Controleer de buikspieren, door de rug plat tegen de grond te houden. Tik met je hielen de grond. Varieer met gebogen en gestrekte knieën

SUPERMAN

Krijg de core stability van superman met deze uitdagende oefening

SQUAT

Zet het ganse lichaam aan het werk tijdens de squat.